onsdag, september 30, 2009

Utmaning

KRUTRUT gav mig en utmaning om att berätta om 4 älskvärda ting, det svåraste var att välja just 4.

älskvärda ting

Dessa små fina saker har jag i mitt minnesskåp och dom får mig att tänka på pappa och farmor som inte finns mer.

Gässen borde jag hänga upp i Nils rum men den ena har tappat huvudet så han måste fixas till först.

Munspelet spelar jag på ibland men det händer nåt konstigt med Tiger då, han blir alldeles stollig och börjar yla - undrar om han tycker det låter förskräckligt eller om det är det vassa ljudet som gör att han får ont i öronen?

Bilen får ingen röra, Max har frågat om han får den men det får han inte och Nils kommer säkert också vilja ha den men det får han inte.

2 kommentarer:

  1. Åh vilka fina nostalgisaker! Saknadepappans saker är lite extra varma om hjärtat tycker jag med. Man ska vara rädd om dem & placera dem fint. Precis som du & jag gjort!

    KRAM LISA

    SvaraRadera
  2. vilka underbara saker! :) hoppas du har en härlig helg. kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!