onsdag, september 23, 2009

Mårtaskogen

skog
mårtagårdgrind
mårtaskogen
hej!
tiger gäspar

Idag bytte vi havet mot skogen, härligt att Nilse börjar bli så stor att han inte behöver åka så mycket vagn längre.

Tiger råkade nosa på ett elstängsel, fick panik, ylade och sprang iväg i 1000 km/h, efter det var han sååå foglig och gjorde precis som jag sa till honom...som ett litet lamm var han stackarn, han har faktiskt varit snäll hela dan när jag tänker efter, han skällde inte ens på 4 hundar som vi mötte och det är ovanligt!

3 kommentarer:

  1. Stackars Tiger! Men jag kan inte låta bli att le åt händelsen. Har själv stor respekt för elstängsel.

    Sköna bilder som vanligt! Särskilt gäspbilden.

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara foton. Nu vill jag låna några barn, sambon påstår att det tar så länge innan det blir i "springålder" om vi skulle göra ett försök =.

    Vad härligt med skogspromenader och allt vackert du har fotat.

    /Avsändare Margareta

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!