torsdag, september 17, 2009

HUR fort springer kor?

koskräck
love
min pinne
läskiga kor

Både jag och Tiger har koskräck, ja inte när korna bor bakom staket men när dom dyker upp precis där vi är. Det blev ingen springålek för oss på strandängarna idag, jag slängde ner Nils i vagnen och vände på klacken fortare än kvickt, ni ser väl hur stor ko det är till höger!

Vi backade en bra bit och stod och plockade enbär när jag råkade kika över axeln och GISSA vem som smygit efter oss?? Den görstora kon!

Ner med Nilse i vagnen igen och full fart en gång till!

Sen till råga på allt mötte vi en tant som berättade att hon minsann blev jagad av några kossor där i våras!

Vart ringer man om man blir jagad av en ko?

5 kommentarer:

  1. Man kanske kan ringa någon kör som istället kör ett framträdande i korus, betydligt lugnare än att ha de korusande efter sig i en strandhage!

    SvaraRadera
  2. HA HA...korus...du är rolig du!

    SvaraRadera
  3. älskar dessa bilder, underbart när de bråkar om pinnen känner jag igen ♥

    SvaraRadera
  4. Ha ha ha helt underbart!!!
    Sanslöst vackra foto du tar!! Imponerad!!
    Men jag undrar verkligen hur du får till texten vid dina bilder?

    SvaraRadera
  5. Mia; Tack!

    Använder du PS? Isåfall är det lätt som en plätt, du har en bild och förstorar "bakgrunden".

    Image; canvas size och där fyller du i dina mått och väljer var du vill ha mer utrymme sen är det bara att skriva med textverktyget (jag har inte ritplatta), sen eftersom jag har vit bakgrund på bloggen och inga ramar runt bilderna så ser det ut som du skriver utanför! En baggis!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!