onsdag, september 02, 2009

September

sommaren e slut...

6 kommentarer:

  1. Älskar första bilden! Den ger verkligen perspektiv på saker och ting.

    SvaraRadera
  2. Badhytt.... har ni egen badhytt??!!! JAG då? :) Ni verkar bo så himla underbart! Jag är glad att jag får ta del av det, här på bloggen, med dina vackra bilder och roliga kollage!

    SvaraRadera
  3. Ja vi är lyckans ostar faktiskt! Tack för att ni säger så fina saker till mig!

    SvaraRadera
  4. Ja de är härliga dagar vi har nu! Man får passa på att njuta:)

    Nu har vi varit och gjort våra röster hörda angående de fruktansvädra att de ska göra sig av med våra dagmammor i tron om att de ska spara 25milj. Och då fylla våra redan fulla dagis! Usch och blä på dem tänk vad vassa armbågar våra barn kommer att få!

    En upprörd Cicci

    SvaraRadera
  5. Cicci jag håller tummarna att dom ändrar sig, förbannad blir man!

    På tal om dagis, det visade sig att både Nilse och Sophie har hamnat i samma grupp! På optimisten...det låter väl positivt! ;-)

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Härliga härliga bilder...

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!