tisdag, september 08, 2009

Målat!

järnvitriol

Jag skulle kunna måla hela världen med järnvitriol, det påminner så om drivved och det är det finaste jag vet!

Nu har jag iallafall målat ett staket och tidigare uthuset som jag bara älskar.

Om vi bygger hus nångång (vilket jag inte tror att vi gör eftersom vi skall bygga nytt kök och badrum nu och då blir det så himla fint här och då vill man aldrig flytta antagligen...men OM...), så vill jag järnvitriola det eller måla det svart, och så skall det vara en amerikansk veranda med sån där gungsoffa som hänger i taket och utsikt mot havet och karga klippor...JAPP!

3 kommentarer:

  1. Du skulle ju hyra en bil nångång och åka upp till västfjordarna på Island de är fullporoppade med tonvis av drivved som flyter iland. Eller så skulle du inte åka dit det beror ju på hur man ser det :-)

    SvaraRadera
  2. Ha ha...Island?

    Då får jag nog hyra mig ett flygplan istället, eller ett stort fartyg om jag skall få med mig det hem...OCH det är frestande må du tro!

    Skall föreslå det för mannen inför nästa semester!

    SvaraRadera
  3. Wow! Så snyggt! Jag gillar också silvrigt trä...

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!