tisdag, september 22, 2009

Koskräck i repris

ko i vägen
KOLLA!

Där står det en ko ivägen igen!

Som tur var så var coola Cicci med, hon fick gå först och vi tryckte henne i ryggen.
Den där görstora kon som var i vägen sist visade sig vare en tjur! Vi kollade under och kunde konstatera att det inte var ett juver som hängde där utan nåt annat...inte konstigt att man blir skraj!

vovvebad
Nisse & Tiger

havet
prickar
klippor
Imorse regnade det men vi trotsade vädret, tog på oss regnkläder och packade matsäckar, blåsigt var det men inget mer regn kom det.

4 kommentarer:

  1. hur kan man bara ta så vackra bilder! fy! d anar inte så hiiiiimla avis jag är på dom som har såna kameror.. jag hoppas jag får en i julklapp (A)
    jag tittade på bilderna som du la upp när du hade varit här nere i skåneland. OJ vad fina! speciellt den på min hästis. jag sprag genast ut och försökte ta likadana. tihi.
    titta gärna på min blogg. din är värd att visas, så fin som den är! :)

    ha det bra, emma!

    SvaraRadera
  2. Alltid roligt med lite spänning i vardagen;)

    Natti natti!! Cicci

    SvaraRadera
  3. Vilken toppenfin blogg du har! Härliga bilder bland ungar och hundar, underbara vyer, vilket ställe ni bor på!
    Jag älskar också hösten, bara den inte blåser bort alla fina höstlöv som jag väntat så länge på!
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  4. Den där kon ser verkligen ut som den står i anfallsposition, eller så är det min livliga fantasi ;-)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!