fredag, september 04, 2009

Nilse på Ikea...

nilse på ikea

8 kommentarer:

  1. Ha ha underbara bilder som vanligt :-)
    Och sedan när man tror man att man klarat av det värsta så väntar ihopskruvandet. Man måste var helt galet snabb för att få ihop eländet innan de springer iväg med alla träplupparna ;-)

    SvaraRadera
  2. Finner bara två ord HELT UNDERBART!

    Många kramisar i stormen:)
    Cicci

    SvaraRadera
  3. *fniss* så kan det gå när man inte lyssnar på mamma. är ute på en liten komma-i-kapp-runda, men har fastnat här som vanligt :). man blir bara så glad av din blogg! fast lite farlig är den för jag blir akut klottersjuk när jag är här *lol*. jag vill också klottra på mina bilder, men det känns ju som om man behöver en ritbräda till det *skriver på måste-ha-listan*. är så nyfiken på hur det blir med det nya köket också!

    och tack ;). var inne på andra bloggen för att försöka ta tag i den igen och såg att du lämnat snälla ord där :). och visst var hon upp-och ned igen *lol*. hon är det. mycket, mycket ofta.

    kram kram,

    SvaraRadera
  4. Återigen: jag gillar verkligen dina bilder! Varför kommer jag inte in hit oftare? Kanske måste länka till dig genast...
    Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  5. Nils jag kommer ihåg när du låg still i din vagn och alla dom busiga IKEA-råttorna hoppade ner till dig :-)

    SvaraRadera
  6. A-K; dom där busiga råttorna ja, dom vågade sig inte fram denna gången ha ha!

    SvaraRadera
  7. hehe, känner igen IKEA-fenomenet. Viktor ääääälskar att åka till IKEA. Härliga bilder, snyggt fångat! //Stina

    SvaraRadera
  8. Tack för skratten! Det är klockrent!=)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!