lördag, september 26, 2009

Snäckor & spindlar

strandfynd

spindel i hytten

5 kommentarer:

  1. gu så söt bild hur gör du sån där text brevid och ovanpå bilden sjukt fint, tacksamm för svar :) och när jag ändå håller på vad använder du för redigerning program

    SvaraRadera
  2. aså förlåt om jag är tjatig men va har du för photoshop? jag är sjukt imponerad över dina bilder. En stor föreild :D

    SvaraRadera
  3. nu är jag här igen, hahah. de är så här att jag fattar inte de där med texten helt. så jag frågar lite till. vad använde du för textsnitt? elr ritade du de där på bilden? och när man skulle förstora den där bilden så att de runt är vitt så fattar jag inte rigtigt hur jag ska göra för att få fram den, jag skulle bli super glad för svar tack så mkt (:

    SvaraRadera
  4. Det är ju inte så lätt om du inte har PS, men du kan hitta en massa trix i böcker från bibban, jag kan nog inte förklara mer hur jag gör. Sen får man sitta och testa och testa...det är inte lätt! ;-)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!