tisdag, september 01, 2009

Tisdagstema - ätbart

ätbart

Fler bidrag här!

14 kommentarer:

  1. Snyggt foto av goda äpplen..ser ut att vara inbrottssäkert med ;)

    SvaraRadera
  2. Äpplen är gott men spisen vid sidan är ju bara så super läcker.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt foto med äpplena!

    SvaraRadera
  4. Äpplerna i all ära, Meeen spisen, så himla läcker!!!

    Ha en fin tisdag/E-L

    SvaraRadera
  5. Snyggt montage och urläckra bilder!!
    Det är inte ofta längre jag stöter på en riktigt BRA fotoblogg där bilderna prioriteras, jobbas med och presenteras på ett läckert sätt.. så jag måste säga att det var lite jubel här när jag hittade din!!

    mvh. Ulrica

    SvaraRadera
  6. Vilken vacker spis!!! JAg drömmer om en sådan, tror dock inte att det får plats en sådan i vårt lilla kök. Men det beror ju på hur man prioriter, hi, hi, ut med allt annat bara och in med spisen!

    SvaraRadera
  7. Vacker bild, helt klart ätbart och njutbart!
    Vacker spis också!
    Ha en underbar tisdag...
    Kramen.

    SvaraRadera
  8. Vilken vacker gammal spis. Har du en sådan hemma?

    SvaraRadera
  9. Hej hej!

    Det är en gammal AGA och visst är det en riktig drömspis, den står hos min kusin!

    SvaraRadera
  10. Gaaalet snygg bild! Älskar det här! :)

    SvaraRadera
  11. Mmmm, vilken härlig äppelkorg!

    Luktar äpplen och höst!

    // Anna

    SvaraRadera
  12. Det der var bra funnet på! :) Epler er godt, og spesielt i kaker:) Eller stekte epler... mmm....!

    SvaraRadera
  13. måste fråga....vad är det för typsnitt ni använder?!?!...:)

    SvaraRadera
  14. Tekri; Pea Bethany heter det!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!