måndag, september 21, 2009

Mat

Nils hade precis börjat äta på sin morgonfralla när vi kom till ankdammen, plötsligt så kastar han iväg den ut till änderna som naturligtvis simmar iväg med den.

andmat
tepåse

Jaha, och nu kom nilse från köket med en gurka som han delar med Tiger!!!

För en stund sen hade Nilse hittat toalettborsten och där satt han och Tiger på hall golvet och "gossade" med den, Tiger tyckte den var underbar!

Ursäkta men är det OK att jag aldrig mer pussar dig Tiger?? TYP ALDRIG MER!!!

4 kommentarer:

  1. Hi hi :-) Här brukar vi ha problemet att S vill äta upp fåglarnas bröd. Och när de andra snälla fågelmatar föräldrarna och turisterna ger S av sitt bröd tror de garanterat att han inte får mat hemma.

    SvaraRadera
  2. hahaha som jag skrattade. den var rolig!

    SvaraRadera
  3. Btw, jag älskar Tigers tepåse!

    (jag bytade blogg fr länge se för den jag hade var så invecklad. så stängde jag den, sen kom jag inte ihåg vad din blogg heter. du anar inte som ja har fuderat över det) ^^

    SvaraRadera
  4. Klart att det var andens fel! ;-)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!