söndag, september 13, 2009

Jag

jag

Idag har en snickare varit här och tagit med sig altandörrar och fönster för att göra nya likadana, dom gamla var helt enkelt FÖR gamla och dåliga och så skall han göra en ny karm till några andra gamla fönster som vi hittade i vårt cykelförråd som tidigare suttit i huset och saknade karm.

Dom där gamla fönstren vill vi gärna behålla eftersom det är gammalt valsat glas och det blir en väldig skillnad mot nya 'döda' glas.

Känner mig helmatt idag efter en hel natt på Sahlgrenska, inget roligt ställe att vara på en helgnatt.

Morgondagen blir säkert en bättre dag!

2 kommentarer:

  1. Fy va jobbigt, hoppas alla mår bra nu vad det nu än gällde.

    SvaraRadera
  2. Hej Carina...

    Jag slutar på Torsdag men har lagt ett häfte med lite grejer som jag har gjort och tänkt på m.m. på ditt skrivbord, har även gjort en mapp till dig på G: men men det tar ju ett tag innan du kommer hit.

    Tack för den här tiden och det var kul att lära känna dig och jobba i ditt område här i stan!

    Ha det så bra!

    Kram Rebecca

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!