fredag, januari 29, 2010

Tulpaner

tulpaner

När Nilse vaknar så skall jag åka till "posten" och hämta paket - hatthyllan från Byggfabriken! Guuud så spännande! Synd bara att jag inte kan hänga upp den än!

Kan tyvärr inte visa några spännande bilder från renoveringen just nu eftersom målaren har klätt in allt med brunpapp, det sista stora som hänt annars är att det svarta ekgolvet i kök/matrum är lagt och det blev häftigt mot allt det vita. Alla som kommer hit sen får ha lurviga och statiska strumpor på sig så att dammet och Tigers päls samlas upp. (syns ju tydligt mot det svarta annars), (+får städa ofta...oftare!)

Det som är kvar i köket nu är tak och fotlister, ett kylskåp till skall in i köksön, diskmaskin och induktionshällen skall på plats, kranen i diskbänken och en inbyggd hylla i murstocken...elen skall kopplas in och kontakter skall upp...ojdå, det var ju en del + målningen då.

Den som väntar på nåt gott...väntar ALLTID för länge!

5 kommentarer:

  1. Trevlig helg till dej med - ha't så mysigt i källaren :) !
    Jag ska svara på ditt mail sen i helgen!

    SvaraRadera
  2. Trevlig helg på er med.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. helt sant :). ville bara säga att jag har varit här och beundrat dina bilder en stund. skagen är hemskt vackert vintertid också...

    önskar en vacker helg!

    SvaraRadera
  4. Vilket underbart arbete du har gjort med bilden!!!

    Hoppas att er väntan går snabbt.

    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  5. Åå, vad spännande! Tyckte ju att det var toksnyggt redan nu så jag ser fram emot fler bilder (många tack!) när allt är klart sedan. :)

    Hoppas att ni får en underbar helg!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!