torsdag, januari 21, 2010

Max funderar...

max funderar...

5 kommentarer:

  1. Han e la för go´den dära Maxen!

    SvaraRadera
  2. Jag älskar Max funderingar och klotter. Hans handstil är underbar, så snyggt med de små "händerna" och "fötterna" han sätter på en del bokstäver! Sitter alltid och ler fåningt för mig själv när jag får läsa något nytt :)

    SvaraRadera
  3. Ha ha, ja han är för go, har sällan stött på någon med sån "livlig" fantasi och roliga funderingar...ni anar inte hur mycket roligt jag hittar i dagstidningen, eller överallt faktiskt, han har alltid skrivit och ritat i allting, sina fina böcker, reklambroschyrer och tidningar och eftersom jag älskar sånt där kul så har jag aldrig sagt åt honom att sluta.

    Nu är det roligt att titta i gamla skolböcker som ibland är fullklottrade (till visa fröknars besvikelse).

    I love it!

    SvaraRadera
  4. Så underbart! Han är vår nya Jan Stenmark ju - spara spara!

    SvaraRadera
  5. Så roligt! Och vad kul att hitta nedskrivna funderingar överallt. Underbart!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!