onsdag, januari 27, 2010

Byggfabriken

byggfabriken
Idag kom det äntligen ett paket från Byggfabriken.

Tack vare min kusin Charlotte som visade mig en broschyr därifrån så har vi hittat massor av saker som vi ville ha till vårt hus nu när vi renoverar och här är några av dom.

Det är så kul för dom säljer nytillverkade grejer i gammal stil, t.ex funkis och det passar ju bra här.


emballage

Ni skulle sett Tiger och Nilse när jag öppnade paketet och dom hittade det roliga emballaget...dom blev som tokiga och stökade ner hela tvättstugan, Tiger trodde han var en fisk och trasslade in sig i nätet!

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset, vilka fina grejer de har! Och vilket UNDERBART golv ni lagt in, jag höll på att trilla av stolen så snyggt var det :D

    SvaraRadera
  2. Du får ta det lite lugnt Soffy så du inte slår dig! ;-)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!