lördag, januari 23, 2010

Fyndat i Skagen!

fyndat i Skagen
fyndat i Skagen
Som sagt var...jag och Max var i Skagen igår och hittade lite roliga saker till köket, skall man köpa billiga och bra ljus (och öl förstås), så är mataffären FAKTA den bästa, alltså...stora vita eller svarta blockljus för endast 10 kr, jag köper alltid mängder.

Nu skall jag kolla på alla bilder från Skagen, sen skall jag fortsätta att behandla hallgolvet med såpa.

Ikväll blir det nog några härliga källarsvala danska beer! ;-)

7 kommentarer:

  1. Finfina saker. Passar bra i nya köket. Det där zinkhuset är så fint.
    Skål på dej sen då :)

    SvaraRadera
  2. Åhh vad många fina saker.
    Kram Lina

    SvaraRadera
  3. Jättefina bilder du tagit!! Ser att du har en nikon D90. Funderar själv på att köpa en sådan. Antar att du är nöjd med den, eller?? Vad för objektiv använder du när du lyckas fånga så fina ögonblick? Mina promenader ser lite liknande ut med vår lilla vovve, så är mer än tacksam för några goda råd vilken utrustning jag kunde börja med.
    H. Mia från Finland

    SvaraRadera
  4. Huset är magiskt! -tänk vad mycket historier det kan bringa fram i mörkret..massa små berättelser tankar och funderingar! Köpte två liknande när äldsta sonen slutade förskolan -de fick en present till avdelningen. Det har det framme med tända ljus och barnen älskar husen.
    Men jag skulle lätt kunna tänka mig "erat"

    SvaraRadera
  5. Det där tuppstället var jättefint också :-)
    Köket blir hur fint som helst ju och jag gillar erat kakel också ;-)

    SvaraRadera
  6. Hej Mia! Jag kommer inte in på din sida.

    Nikon D90 kan jag varmt rekommendera, jag har haft min lite över ett år och är väldigt nöjd.

    Dom flesta bilderna tar jag med 18-105 mm, sen har jag ett 50 mm och ett 70-300 också, men med det får jag använda stativ.

    Lycka till med kameraköpet, du blir nöjd, jag lovar!

    SvaraRadera
  7. Ojoj, vilka fina saker du handlat! Vad sugen jag blir...

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!