torsdag, januari 14, 2010

Soluppgång

mitt magiska träd
"mitt magiska träd"

istapp
morgonguld

Nu är lilla toan kaklad, hallen har fått fin panel, ugnarna är på plats, liksom diskbänk och ekskivorna, köksön har kommit upp och jag har målat gula väggar vita i källaren...ja det händer grejer!

En grej som var helt otrolig, vi gjorde en uppskattning och köpte 14 m2 kakel som vi skulle ha både till källaren och lilla toan och idag när plattsättaren var klar så fanns det 1...ALLTSÅ 1 ENDASTE kakelplatta kvar (eller rättare sagt...en fjärdedels platta!), snacka om snits!

4 kommentarer:

  1. Istappen...Wow! Ja fast jag gillar ju alla!
    Det låter spännande med köket!

    SvaraRadera
  2. Å å å, vilka bilder. Har inte sett solen på en vecka minst. Jag vill också fota frost i motljus!

    SvaraRadera
  3. Så fina bilder.
    Ovanligt fina, för dina är alltid fina.

    SvaraRadera
  4. Hej.

    Letade efter Kyotovide-buske, Perukbuske på Google och hittade din urfina bilder. Tack för inspirerande bilder :-)

    Mvh/Maria Haack

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!