måndag, augusti 31, 2009

Charlottes butik

Jag är så stolt över min duktiga kusin!

charlottes butik

Dom bor på en skånegård, en inbygd med en massa stora lador som rymmer gamla stall och allt möjligt och i ett av husen så har Charlotte gjort iordning jättefint, fixat tak, golv, snickrat dörrar och ja allt möjligt och där skall hon öppna en butik och sälja möbler, textil, växter och en massa andra roliga saker.

Kolla in inredningen och möblerna, mycket av det har hon gjort helt själv! Jag går bara omkring och åhhhhar och ahhhhar hela tiden för allt är så fint!

Butiken hoppas hon få igång till december, ni kan ju tänkar er vad mysigt med alla julsaker!

butik1
butik2
butik3
butik4
butik5
butik6
butik7

Gården ligger på Kullahalvön brevid 'Ryssamöllan'
Mjöhultsvägen 202
ÖDÅKRA

Jag säger till när butiken öppnar så får ni åka dit och shoppa!

8 kommentarer:

  1. Oj, ja dit kommer jag då alldeles säkert åka både en och två gånger. Vilken härlig miljö! Ska bli spännande att se när det är helt klart. //Stina

    SvaraRadera
  2. Åhåhå, vilken dröm! Önskar jag bodde lite närmare bara.

    SvaraRadera
  3. Säger som Hemmabloggaren! Vilken dröööööööm! Förstår att du går omkring och åhhhar och aaaaahar. :) Kram

    SvaraRadera
  4. Jösses, det kommer att bli perfekt! Imponerad!!!

    SvaraRadera
  5. Där ska jag stanna till så fort de öppnar, kör förbi där varje dag på väg till jobb =)

    SvaraRadera
  6. Åsa; nämen va lustigt, då kan du vinka till hästarna som går omkring i hagen vid möllan och runtomkring!

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Jag är en frilansjournalist som gärna skulle vilja skriva om din kusin Charlotte och hennes inredningsbutik, när det börjar närma sig invigning.
    Hur kan jag komma i kontakt med henne?
    Vänliga hälsningar, Johanna

    SvaraRadera
  8. Hej Johanna!

    Va roligt!

    Skicka ditt telefonnr till min mail så ber jag henne ringa upp dig!

    carina.tjarnlund@telia.com

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!