söndag, oktober 03, 2010

Utholmen - Gottskär

nilse på stranden
surfare
ostron och fjäder
promenerar
hopptornet
hopptornsbryggan
Det blåste, var kallt, Nilse halkade på en klippa och byxorna blev blöta men vad gjorde det när det var helt underbart!

björkar
stuga

Tänk vad olíka vi är, när det är utflykt vid havet så vill inte Max följa med, oftast är det bara jag, Tiger och Nilse.

Fast åker vi till stan så säger Max aldrig nej, han tycker det är så mycket roligare där.

Jag tycker både och fast måste jag välja så väljer jag naturligtvis havet!

4 kommentarer:

  1. Musslor har ju helt underbara färger på skalet :) LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Hååå vilka fina bildeeer, jag älskar snålblåst och hav (om man har mössan på). Tycker du ska köra "dagens outfit" vad gäller Nilses kläder förresten. Jag vill veeeta, för jag hittar fasiken inga fina kläder till killar, fast jag bor i hufvudstaden ;D

    Förresten, den tredje bilden med fjädern och musslan (eller är det ett ostron?), är helt förbaskat magisk.

    Ja herre gud nu har jag nog svamlat klart för den här gången.

    Ha en härlig dag! Kram.

    SvaraRadera
  3. Svamla på bara, jag blir så glad när du skriver till mig!

    Ok då, denna dagens outfit;

    Jeans från Lindex, dom slet han ner själv från ställningen och skulle bara ha (där hade jag ingenting att tillföra :-)

    Jacka från Zara (tror jag?)

    Mössa från Villervalla i Göteborg

    SvaraRadera
  4. Softish, Lindex har jag hört talas om när jag tänker efter, och Zara också faktiskt ;) Måste vara jag som helt enkelt inte kan scanna av utbudet, för jag hittar nada. Tack för guidningen, jag ska ta en tur efter jobbet och nu vore det väl f.. om jag inte ska hitta nåt.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!