onsdag, oktober 20, 2010

grön näsa

3 kommentarer:

  1. Tum bygg kommer och tittar på huset på fredag och de verkar ha tid att hjälpa oss! Gjorde de något mer än kök och badrum hos er? Var övriga företag de tog hjälp av bra också och hade de rabatt på några företag (tänker på kakel/klinkers, badrumsinredning etc)? Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Nä men gud va spännande! Du måste berätta hur det går!

    Hos oss gjorde dom badrum, kök, hall, toa och lite i källaren...och det säger jag, dom är hjärtligt välkomna tillbaka.

    Tumbygg har vissa som dom samarbetar med och dom flesta var helt ok, vad det gällde målare så kände vi en själva.

    Om du vill får du gärna ringa mig en dag och fråga mer. Maila till carina@infing.se så får du mitt nr!

    Hej så länge och lycka till!

    PS, hälsa Staffan för jag antar att det är han som kommer?

    Hälsa från Carina på "mejeriet", det är hans farfar tror jag det var som byggde vårt hus 1945.

    SvaraRadera
  3. Jag mailar dig! Kram Linda

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!