måndag, oktober 25, 2010

Precis ett år sen...

vattenlek

7 kommentarer:

  1. Åh vilken söting ;-D
    Må väl/caja

    SvaraRadera
  2. en sån fantastisk godbit! tala om att fundera.......

    SvaraRadera
  3. ja en riktigt going. tänk va stor han har blitt.. var det förra eller förrförra året jag såg han?? kommer inte ens ihåg det... Hur sa vi nu om helgen. skulle du åka in till göteborg till scrapp och stämpelmässan?? jag kommar dit i allafall och det vore så kul att se dig. kram

    SvaraRadera
  4. Ja just det ja, det har varit lite snurrigt med en fotoutställning som jag var bjuden på men det visar sig att den är på fredag.

    Är det scrap på lördag eller söndag?

    Det vore ju roligt att komma dit, antagligen tar jag med mig Nilse isåfall.

    Vi hörs! Kram

    SvaraRadera
  5. http://wehoo.se/publik/index.php/2010/10/beautiful-blogger-award/

    Du har en award hos mig, men ffa gillar jag din blogg!
    Keep it up!

    // Joacim

    SvaraRadera
  6. Tack alla!

    Joacim, det var länge sen, jag var inne på din blogg och kollade...nice! :-) Tackar!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!