fredag, oktober 15, 2010

Full rulle...

full rulle

6 kommentarer:

  1. Vilket fantastiskt kök! Får man lov att fråga vem som tillverkat det?! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Tack Linda! Köket är från Kvänum och platsbyggt av Tumbygg här i Onsala!

    Vi renoverade köket nu i vintras och är mer än nöjda, fantastisk kvalitet!

    SvaraRadera
  3. Tack för svaret!!!!! Jag misstänkte nästan att det var Kvänum men tänkte att det var lika bra att fråga! Renoverade Tumbygg även ert badrum etc och var ni nöjda? Vi försöker hitta duktiga hantverkare (vi bor i Göteborg) för att renovera ett hus vi skall flytta till men det verkar inte vara det lättaste... Kram Linda

    SvaraRadera
  4. Ja Tum bygg gjorde allt och vi är otroligt nöjda med dom, snickarna var helt grymma!

    Tror bara dom jobbar här i kommunen, och dom har alltid fullt upp.

    Tycker alltid det är svårt med hantverkare men att gå runt i området där man bor och kolla andra renoveringar och byggen samt fråga ägarna om dom är nöjda brukar vara bra, så gjorde jag.

    SvaraRadera
  5. Jag skall kontakta Tum bygg i alla fall- det står ju att de gör en del arbeten i Gbg också (och huset ligger "bra till" om man kommer från Onsala). En snickare jag var i kontakt med igår hade tid... 2012. Vi har insett att vi kommer att få vänta på renoveringen men hellre det än att få några klåpare som inte vet vad de gör. Tusen tack för hjälpen! Kram Linda

    SvaraRadera
  6. Glömde att säga att du gärna få visa fler bilder på ditt hus, men bara om du vill förstås! Kram Linda

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!