söndag, oktober 17, 2010

"Älgjakt" i grannskapet!

Tiger jagar älgar
älgmamman med sina älgbarn
liten älgkille
älgkalvar
i löv älg!
erik och älgkon
älgen springer

skogens konung

Mycket älgar idag, först kom Roger och berättade att älgfamiljen var bakom deras hus, en tjur, kon och kalv, sen ringde Evelina och sa att älgarna var i deras trädgård och då rusade jag förstås dit!

Tycker älgarna är så fantastiska att se och vid denna årstiden när det finns så mycket äpplen så kommer dom hit och inte är dom ett dugg rädda heller.

Vi stod alldeles brevid och jag fick nästan för mig att jag skulle gå fram och klappa en av kalvarna fast det gör man kanske inte?

7 kommentarer:

  1. Så söta dem är. Jag förstår att du ville klappa dem. Men det var klokt att låta bli. ;)) LiseLotte

    SvaraRadera
  2. I saw all your photos. Wow! Sweden is beautiful...

    SvaraRadera
  3. Everyone of my photos? :-)

    Yes i agree, Sweden is beautiful, i love to live here!

    SvaraRadera
  4. Yes, every photos on this blog.
    Sunday evening with "Infing funderar";)))

    SvaraRadera
  5. Terapi, terapi.

    *titta på bilderna bearbeta din älgskräck

    ;-)

    Kram LISA

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!