onsdag, februari 17, 2010

Nu rivs det!

byggställning

Idag rivs taket till badrummet och imorgon väggarna.

Vädret är tråkigt så hoppas det går fort, snickarna var nog gladare när dom fick gå i köket och "pyssla".

Vi slapp tack och lov väntetiden med en fläkt som skulle gått 1 månad för att torka upp det fuktiga, istället river dom allt dåligt med en gång.

Jag vill ha ett badrum nuuuuuuu! Fast det funkar ändå, vi har ju dusch och bastu i källaren, tur vi har ett stort hus!

Nu skall jag packa bilen med återvinning, sen skall jag ut och handla mat och glödlampor, sen skall jag äta på restaurang! (aaa, eller MC Donalds då...)

2 kommentarer:

  1. Tack, och finare blir det!

    Det är inte klokt va mycket det är att fixa i gamla hus.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!