torsdag, februari 04, 2010

Björk

björk

Känner att jag måste samla mig, nu är det bara några veckor tills jag skall börja jobba igen efter 2 år och 3 månader hemma, men jag har massor att göra innan dess...fast så är det väl alltid antar jag.

Renoveringen pågår för fullt, idag är det 5 hantverkare här och imorse innan vi kom iväg till dagis och vovvepromenaden höll jag på att få ett bryt inombords, beslut måste fattas och familjen, vovven och alla hantverkaren springer i vägen för varandra.

Badrummet håller på att hivas ut genom fönstret på andra våningen, ser härligt ut när allt ligger där i snön...30 år har det varit där och det är inget jag kommer sakna direkt.

Jag hann diska och koka mig en kopp kaffe innan vattnet stängdes av, och nu tänkte jag ta tag i Nilses fotobok....kanske om jag får ro...

2 kommentarer:

  1. Låter som det är fullt kaos, många förändringar på gång. Vad blir det för jobb nu när du börjar jobba? Har inte hunnit svara dig om fotoböcker. Du får säga till om det är några av mina fotoboksmallar som du vill ha :) Jag hoppas att vi ska kunna få ihop det och träffas någon gång framöver, när renoveringen är klar och du fått ordning på livet :)
    Kramar

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!