lördag, februari 06, 2010

Köket börjar bli klart...

köksön
Lite smygpynt nu när det är helg!

Nu är det inte mycket kvar, målaren målar färdigt i veckan, på tisdag kommer elen och spisen på plats, sen hoppas vi få igång golvvärmen också, men SEN....kanske redan till nästa helg får vi flytta in i köket.

från matrummet
Utsikt från matrummet där bordet skall in, precis som innan bara det att väggen mellan kök/matrum är väck. Det skall bli så spännande att få in möblerna igen, först då får vi den rätta känslan...åhhh va jag skall sitta här och kolla!

mot murstocken
Härligt med köksö, nu slipper jag stå själv i köket och laga mat medans alla andra är i ett annat rum.

Här skall bakas, här skall skäras grönsaker, här skall drickas kaffe och vin, här skall myyyysas till!

5 kommentarer:

  1. Vilket underbart kök. Ser fram emot att det kommer fyllas med fina möbler oxå. E det Brolio som får vara vin på bänken?

    SvaraRadera
  2. det blir såååå himla snyggt alltså :) Jag förstår att du längtar, det är ju så nära nu.
    Hoppas ni har en skön helg!
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert kök som ger en varm go hemkänsla!!! HÄR skulle jag gärna sitta och ta dagens första kaffe!!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!