torsdag, februari 17, 2011

infing på stan...

faces

Andra Långgatan - Göteborg

6 kommentarer:

  1. Jättefina bilder du har härinne. Jag kikar nog förbi igen :)

    SvaraRadera
  2. ...och din alldeles underbara mössa kan man köpa på.....?

    SvaraRadera
  3. Vem/vilka har målat första bilden?

    SvaraRadera
  4. Tjenixen, mössan är från Kade, jag köpte den på baby-barnmässan i Göteborg förra året men du kan hitta den t.ex här:

    http://elvasmatroll.e-butik.se/?cat_id=777&head_id=732

    (jag har storlek 54)

    Målningen vet jag faktiskt inte vem som gjort men det finns flera stycken längs Andra Långgatan/Nordhemsgatan. Coolt!

    SvaraRadera
  5. I Göteborg finns brorsan.
    Illustratören Nickan.
    Vet inte om han klottrar,
    men det ser nästan ut så
    på dina bilder!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!