måndag, februari 28, 2011

Fullt upp...

busskur

...med allt!

Tiden räcker inte riktigt till, dessutom har jag VAB och med andan i halsen ser jag min lilla rackarunge ställa till både det ena och det andra.

Nyss satte han igång och diska mina vackra keramikmuggar och skålar och lite annat som han hittat...med en diskborste som han stulit på Ikea! Rena turen att inget gick sönder.

Igår fick han för sig att hjälpa till att packa eftersom Pelle kommer och renoverar hans rum snart, han hade tagit in två flyttlådor, stängt dörren och slängt ner nästan ALLA sina saker däri...bra tänkt Nilse! :-)

Att han har feber och hostar är liksom en bisak.

Full fart framåt...

2 kommentarer:

  1. Hoppas han frisknar till snart den lilla busungen. Bättre att han diskar sönder muggar på dagis!

    SvaraRadera
  2. Oh My God! Jag känner igen mig på
    pricken. Mille är också hemma från dagis
    med elak hosta men det hindrar ju inte honom
    heller. Vilka busungar dom är dom där
    treåringarna. Tur för dom att dom är lika
    charmiga som busiga.

    Kram till dig och Nilse

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!