lördag, februari 05, 2011

Den skyldiga = Nilse 3 år!

Mitt uv-filter!
mitt uv-filter

9 kommentarer:

  1. Du får vara glad att det inte var objektivet :)

    SvaraRadera
  2. Japp, hon ville väl vara snäll, skydda det?

    SvaraRadera
  3. aaaahhh neeej! Hoppas att det går att få bort klibbet på nått sätt. Nån form av sprit kanske kan fixa det?

    SvaraRadera
  4. Han tejpar allt, häromdan tejpade han ihop munnen och hela ansiktet på pappa och när jag skulle duscha så var det tejp på hela min mage, sen pyntar han väggarna med drickyogurtetiketter som han tejpar upp.

    Hoppas just denna fasen går över snart!

    SvaraRadera
  5. Jag tycker fortfarande att det är roligt med tejp!!
    Stor helgkram
    Ingrid

    SvaraRadera
  6. Nu vill vi också ha ett fota på den rödvinsindränkta vita soffan;-)

    SvaraRadera
  7. Nej nej Katta!

    Jag har just meddelat familjen att det blir en ny soffa efter renoveringen (eller ny klädsel), Nilses rosa färgpenne-attack sitter också kvar, tjustigt värre!

    Jag som ville ha en vit soffa...;-)

    Ungar och karlar säger jag bara!

    SvaraRadera
  8. Nilse, en erkänd tejpoman. Kanske inte så bra alla gånger, men extremt underhållande! Hahaha söta onge.

    Kram LISA

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!