söndag, december 13, 2009

Utstängd

utstängd

4 kommentarer:

  1. oj då ;). måste bara säga det igen, jag har suttit här jättelänge nu och bläddrat igenom en hel del inlägg och jag älskar din humor och ditt sätt att se ppå saker och ting :). spännande med renoveringen också... blir så nyfiken på hur det blir :).

    och visst borde man göra sådant oftare, bara ägan sig åt roliga saker liksom :). och en annan grej som också är rolig är att jag insåg att det fanns många fler färgklickande båtbilder. jag bara tog en på måfå, eller nr 6 rättare sagt, eftersom det var den sjätte liksom :p.

    hursomhelst, tack snälla och så önskar jag fortsatt lycka till med renoveringen och fotandet (sååå många fina bilder här!) och världens vackraste vintervecka!

    kram kram,

    SvaraRadera
  2. Stackars Tiger. Nästan som en tiger i bur. Söt bild ändå.

    Jag kan känna renoveringslukten och kommer ihåg när vi åt micromat/hos mina föräldrar en månad när vi fixade köket i förra huset.

    SvaraRadera
  3. Men! Vad söt han är :) Ska bli kul att se hur det blir när det är klart.

    SvaraRadera
  4. Vilken vemodig blick - fångad i en bur. Våra små 4-benta har en otrolig förmåga att vädja till vår sympati. Inga djur gillar när vi stökar till och börjar renovera.
    Ha det gott!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!