onsdag, december 16, 2009

Det snöar!

det snöar!

Ella & Tiger

4 kommentarer:

  1. Den första snötigern jag sett :)

    SvaraRadera
  2. Hittade din blogg igår kväll och blev så LYCKLIG! Jag älskar den. Så unik, vacker och rolig. Nästan så jag vill bli sjuk några dagar för att hinna läsa alla inlägg.. Länkade från min sida till din, hoppas det är ok. Hälsn Anna

    SvaraRadera
  3. Inte Elin och "Tajger" då!? ;-) Annars skulle de två nog verkligen behöva rita ett hjärta i snön nu... <:-)

    Ha en jättefin dag!

    SvaraRadera
  4. Ja det kanske inte är så smickrande att heta Tiger i dessa tider!

    Det finns ju snöleoparder och då är det ju på tiden att det dyker upp en snötiger också!

    Sagt o gjort; det var väldigt roligt att höra, fast vi får väl hoppas att du hinner läsa utan att bli sjuk! Kram och tack!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!