fredag, december 11, 2009

Ha en mysig helg!

soluppgång vid bryggan

Vilken underbar morgon, vi gick ut när det fortfarande var mörkt och fick se hela soluppgången vid havet...mmmm härligt!

Nu får vi se hur vi fredasmyser till det i byggdammet, hela golvet i kök och matrum är nu bortrivet och snart tar dom hallen också och då blir det lite besvärligt för vi måste ju gå den vägen för att komma ut och ner till källaren, fast det ordnar sig säkert.

Ja se där ja...nu är han i hallen och river golvet, här går det visst undan! :-)

Nils ligger i sitt rum och sover...får väl se hur länge!

7 kommentarer:

  1. Åh vilken underbar bild :) Den gillar jag jättemycket.
    Hoppas att ni får en mysig helg trots byggstöket
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vilken ljuvlig proffsbild - är du fotograf eller bara en helt osannolikt duktig amatör? Ha en mysig helg själv i byggdammet. Den som väntar på något gott...

    SvaraRadera
  3. Härligt! Hoppas att det blir fint i köket och att ni står ut tills dess :-) Ha det bra.

    SvaraRadera
  4. kolla, kolla, kolla vilka underbara färger! Jättefin bild med snygg komp. //S

    SvaraRadera
  5. En sådan underbar bild. ÄLSKAR.
    Sådana morgnar e verkligen värt allt slit och grått väder. Tror man uppskattar det mkt mer nu på hösten...

    Trevlig Lucia på er...

    SvaraRadera
  6. Önskar jag hade varit uppe i tid för den underbara soluppgången, men min lille herre (och hans mamma för den delen...) snusar gärna till tidiga förmiddagen.

    SvaraRadera
  7. Hej!
    Länge sen sist jag kikade förbi. Vad härlig bild du fångat här, önskar jag vore lika morgonpigg, så jag kunde se det vackra jag med...

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!