måndag, oktober 19, 2009

Ladies Night

ladies night

4 kommentarer:

  1. Hej igen! jag har en fråga till dej. Nu så vet jag hur du gör stora bilder men nu är mitt problem, helabilden syns inte, hur flytar men panelen till höger mer åt höger, förstår du va jag menar eller är jag krånglig?

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    Nej då, det är klart du skall fråga, annars får man ju inte reda på nåt! ;-)

    Jag hade samma problem med mina bilder innan, men sen så gick jag in på inställningar i själva bloggen och ändrade bredden på sidan (pixlarna),
    och även spalten och mittendelen. Jag vet inte om du kan greja detta själv, jag tycker det är svårt att förklara på ett bra sätt.

    Ett tips är som jag gjorde var att ha en annan blogg som du kan testa olika inställningar på, så behöver du inte vara orolig för att din vanliga blogg skall sabbas och sen när du hittat rätt inställningar så är det bara att göra likadant på din vanliga blogg sen.

    Du anar inte vad jag suttit och svurit och slitit mitt hår innan jag fått till allting med bilderna och bloggen!

    Hej så länge och lycka till!

    SvaraRadera
  3. tack så mkt kanske jag får testa och klicka lite
    ha de så bra!

    SvaraRadera
  4. vilken härlig blogg du har o fantastiska bilder!
    här kommer jag komma tillbaka!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!