torsdag, maj 28, 2009

Lupiner i växthuset

lupiner i växthuset

4 kommentarer:

  1. God morgon, du får till dina bilder så snyggt.
    försökt att plantera lupiner men de trivs endast något år hos mig.
    Blommar Robinian ?

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ då är de sommar!

    SvaraRadera
  3. Ja lupiner ger verkligen sommarkänsla, jag brukar plocka stora buketter och blande med gräs och hundkex men tyvärr kan jag inte ta in buketterna eftersom min man är allergisk men i växthuset går det bra.

    Jag lovar att höra av mig när Robinian blommar, det blir nångång här i juni och doften känns vindstilla ljumma kvällar och då vill man aldrig gå in.

    SvaraRadera
  4. Hej ohc hå vad allt kommer fort hos er.. här har bara min herrgårdspion slagit ut och mossfloxen och några blå bergklint.. Jo nu kommer jag ihåg att N också slog sig på ett bord. ja hua vad det kan blöda. Förstår inte att de kan vara så pigga och glada så snart efter.. kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!