onsdag, februari 04, 2009

Tack å hej!

comes and goes
andobahn

När vi kom till ankdammen så trodde änderna att jag hade mackor med mig...men det hade jag ju inte - snopet!

Det kom några pensionärer och såg Tiger men inte mig...jag låg ju på marken mitt bland alla pippisar och fotade, å Tiger han bara sitter där och tittar på.

Tog en massa underbara bilder (trodde jag), men nästan alla blev suddiga för jag hade för lång slutartid, så vi får gå dit igen en annan dag och då skall jag ha med mig mackor...det lovar jag!

3 kommentarer:

  1. Gör inget, tycker det är koolt när man ser rörelserna faktiskt.

    SvaraRadera
  2. Håller med Hemmabloggaren! Fast det är irriterande när man glömmer ställa om.

    SvaraRadera
  3. Hihi, de fick pippi på att du inte hade mackor med sig. Fågelinfluensen kanske smittade dit CF-kort och bilderna blev suddiga...

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!