söndag, februari 15, 2009

Sista dansen på Stadsteatern

Klick klick
Tog en liten fotorunda innan vi gick in

Jakob och Max
Jakob o Max

Clownnäsan
Näsan låg bara där...vid Poseidon

text
max
Clown
Åsa-Lena
Åsa-Lena

går allting
Åsa-Lena bjöd oss på teater igår kväll, jag Max o Jakob gick in via sceningången och fikade i deras personalrum under tiden som hon "förvandlades" till Majken och där träffade Max ännu en bekant.

Föreställningen var både rolig och tragisk men väldigt bra och fullsatt var det, så träffade vi min mamma och B. som också var där.

3 kommentarer:

  1. Den där sista bilden har jag också funderat på många gånger att fixa till sådär.
    Vad fin du var med näsan å allt!

    SvaraRadera
  2. Statyn känner jag igen. Brukar hälsa på honom innan jag går in på museet. :)

    SvaraRadera
  3. Ja, jag tyckte också jag var fin och tyckte inte det kändes ett dugg konstigt att gå omkring med en röd näsa men Max tyckte jag var pinsam, stackars barn vad dom får stå ut med!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!