onsdag, maj 14, 2008

Musfälla + ostbåge...

...resten kan ni ju räkna ut själva!

Först provade vi med en jättefiffig vipp-bräda på en skurhink, funkade jättebra men musarnas Patrik Sjöberg lyckades hoppa ur hinken igen och i och med det så var det kört för den lilla stackaren = musfälla + ostbåge.

Jag hade hoppats på att han skulle promenera ut själv men icke då.

Jag frågade Max om han sett den och enligt honom var musen OERHÖRT STOR, vad han nu menar med det?? :-)

Hittade precis en musbajs till på spisen..........trodde jag, men det var bara ett linfrö...hi hi.

2 kommentarer:

  1. Lycka till storjägaren ;-)

    SvaraRadera
  2. Hoppas han/hon gillar ostbågar! Det tror jag nog, vem gör inte det?

    Och ett stort grattis i efterskott!Hoppas dagen blev bra!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!