torsdag, maj 15, 2008

20 år på posten

Nu är det snart 5 år sen jag slutade på Posten och skolade om mig till trädgårdsnörd...har inte varit där sen dess men idag åkte jag och Nils dit och hälsade på alla mina gamla goa jobbarkompisar och det var fantastiskt roligt, jag satte mig på min gamla kontorsstol och det kändes som om det inte gått en dag sen sist, jag kände mig som hemma!

Fast när jag satt där och tittade ut genom fönstret på sjätte våningen så minns jag att längtade ut, jag var alldeles för rastlös för att sitta på kontor hela dagarna, kan helt enkelt inte sitta still!

2 kommentarer:

  1. Konstigt det där hur fort man hittar tillbaks i gamla spår. Jag har inte jobbat sedan 14/2 men i morgon är det dags, känns lite pirrigt.
    För övrigt tycker jag du verkar ha ett riktigt drömjobb nu.

    SvaraRadera
  2. Ja, jag trivs med mitt jobb, ångrar inte en sekund att jag bytte bana! Det är lite synd att jag missar allt med Göteborgs lustgårdar nu när jag är mammaledig, vårt jobb är med där och fixar, men det skall bli så kul att åka runt och titta sen.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!