måndag, juni 20, 2011

Pioner

pioner

Mycket rosa nu...

3 kommentarer:

  1. Pionfrossa råder, tycker att blommerna är både större och högre i år. Glömt bort att stötta mina och de ligger nu på marken och tror att de är marktäckare.....skall vi byta sorter ?????
    Ditt Akacia träd är magiskt.....
    Grattis till hojen, bäst att du klara kortet annar kan jag ju låna den....en som har !!!!
    Ha det gott Kia

    SvaraRadera
  2. Tänkte vi kunde köra tillsammans sen, åka runt och titta på fina trädgårdar... :-)

    Ringde körskolan idag och dom har ont om tider men jag övningskör privat till att börja med, synd att inte handledaren får köra bil bakom mc:n, för då kunde ju hela familjen åka med!

    SvaraRadera
  3. Carina, jag fick kortet när jag tog körkort. Så gammal är jag. Men vet inte hur man kör, borde testa mopederna i garaget....
    Sportser är en fin årgång -57:a. Har prov suttit en tjej byggd....lovade mig att ta lektioner, men blev aldrig av.....
    Att köra runt vore trevligt !!!!!!!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!