torsdag, augusti 12, 2010

Snoken Ernst

snoken ernst

Erik och Ella var här och jag skulle visa var vi sett ormen, herre jösses var rädda vi blev när han krupit ur sitt gömme och lagt sig mitt vid trappan på stenhögen. Han försökte smita ner i hålet vid trappan men magen var fortfarande för tjock.

Nu är det så, att vi har en snok...han BOR HÄR och så har Erik döpt honom till Ernst!

Vad säger man? Jo; gilla läget!

(men jag erkänner att jag fortfarande är skraj och inte riktigt litar på den, den kan nog bitas tror jag).

3 kommentarer:

  1. Ja men då slipper ni ju läskiga grodor och paddor (min fobi...), så det är ju toppen! =)
    Men visst förstår jag att det känns lite läskigt när den är så inpå husknuten.

    SvaraRadera
  2. Jag tycker Ernst var det perfekta namnet. Ernstar brukar ju vara lite slemmiga ;)

    SvaraRadera
  3. Nu var du inte snäll Helena!

    Och du Sandra var inte heller snäll...grodor och paddor är söta och väldigt trevliga! ;-)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!