torsdag, augusti 26, 2010

Kvällssol

kvällsol

Vi tog en kvällspromenad och jag såg en mink!

7 kommentarer:

  1. Underbart! Måste bara fråga hur du redigerar färgerna på dina bilder. Är det någon särskild action du använder eller går du helt på känsla? Snyggt som attan är det iallafall. Hejhej!

    SvaraRadera
  2. Hej hej och tack!

    Här har jag använt TRYOUTV2.0 - Vintage mode men sen drar jag ifrån och lägger till färger, ljus, kontrast och skärpa och det är så olika hur jag gör beroende på bilderna eller vilken känsla jag vill få fram.

    SvaraRadera
  3. Åh Carina vad fina bilder du tar!!! Det är din grej liksom. Kram kram

    SvaraRadera
  4. Superfina! En sådan härlig känsla i dom!

    SvaraRadera
  5. Bara älskar dina bilder! Vad är TRYOUTV2.0 för nåt? Finns det att ladda ner någonstans?

    SvaraRadera
  6. Tack snälla ni!

    Den där actionen fick jag en gång för länge sen i en kurs, har ingen aning om var man kan köpa den?

    Pröva att googla!

    SvaraRadera
  7. Tack för tipset! Ska genast ut och googla! :-)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!