måndag, juli 12, 2010

VEAB trädgård

Som Ernst skulle sagt; sånt här går jag igång på!

veab trädgård

Jag och Anna var iväg och skulle hämta växter och så åkte vi förbi VEAB trädgård och fick en rundvandring där, bl.a i deras kulvertar - helt otroligt häftigt ställe där dom förvarar sina växter på vintern.

Tyvärr hade jag ingen kamera med mig utan fick fota med mobilen, så jag måste åka dit fler ggr.

Det har varit både filminspelningar och rockkonserter där nere.

Ute var det 28 grader varmt men härnere var det svalt och fuktigt.

2 kommentarer:

  1. Åter igen ett litet omnämnande hos mig idag...för att jag verkligen älskar att titta på dina fina foton och arrangemang i trädgården. Kram Mimmi

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag rörd igen, tack så jättemycket Mimmi!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!