torsdag, april 08, 2010

Nu börjas det...

fikar
glas
festis
al

...å en liten strandpromenad!

5 kommentarer:

  1. Häftigt typsnitt till bilden. Vad heter det och varifrån har du laddat upp det?

    SvaraRadera
  2. Vilket fint växthus!
    Odlar du något där eller har ni det bara som mysfaktor?

    SvaraRadera
  3. Mys mys!

    Åsa; fonten heter Pea Bethany, sök på google så hittar du det...visst är det fint, jag älskar det!

    I växthuset så brukar jag vinterförvara känsliga växter (om inte fläkten går sönder förstås), och så odlar jag tomater och chili i krukor, lite pelargoner, men annars är det mest för lust...jag älskar att sitta därinne när det regnar och ta en kopp kaffe eller lite vin. Ibland dukar jag upp för middag eller pysselkväll, jag älskar verkligen vårt lilla växthus men ibland drömmer jag om ett större...30-40 kvadrat skulle sitta fint.

    Just nu har vi ingen katt men ibland när jag kommer in så ser man att det legat en på någon av våra dynor...fullt med katthår! Så himla mysigt!

    SvaraRadera
  4. UNDERBART! FANTASTISKT! I Hundsvall ligger det tät dimma som vanligt & solen är ju nere hos er som bekant. Men vad gör det när det är FREEEEDAG!

    Trevlig helg.

    Kram Lisa

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!