söndag, april 25, 2010

Nilses nya säng

Att jag tog med bilden på badrummet var för att den såg nästan likadan ut som bilden på gästsängen...jag veeeet....jag gillar upprepningar och saker som ser likadana ut fast dom egentligen inte är likadana. (om ni förstår? :-)

badrum & ny säng

Jag fattar inte riktigt hur det gått till, men trots att Nilse bara är 2 år så är detta hans 5:e säng!

Vi har haft sängar i olika rum och ärvda sängar som vi kände att han var tvungen att sova i, men nu har vi börjat sälja av! Nån som behöver 4 sängar?

Denna nya hittade vi på Ikea, perfekt med lådor under och så kan man även dra ut den så att det blir en dubbelsäng.

Det blev sen läggning idag, Nilse kunde inte slappna av...han tände alla sina lampor, hämtade sina gossedjur och låg sen och sjöng en bra stund innan han somnade, hoppas han inte trillar ur i natt.

Max blev lite avundsjuk och ville också ha en ny säng.

4 kommentarer:

  1. Stora killen!
    Och vilket snyggt påslakan, vart hittar man det?

    SvaraRadera
  2. Den sängen är jättefin! Jag hade velat köpa den till min son. (men tyckte att den var lite för smal...)

    SvaraRadera
  3. Visst var det fint, vi köpte det på Ikea, dom hade fått in flera fina och vi köpte två olika.

    SvaraRadera
  4. Verkligen superfin säng. Och vilken bar växasäng... Räcker ju hela livet ;)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!