torsdag, april 29, 2010

Kvällstur till stan

kanalen
gata

Idag har jag jobbat och Nilse har varit på dagis igen, Max har varit med klassen och shoppat på Ullared!

Städat växthuset, planterat lite växter, Nilse drog ut vattenslangen från väggen och fick sig två helkroppsduschar...sen åkte jag till Göteborg och shoppade på Granits clubkväll, hade jag inte stoppat mig själv så hade jag lätt kunnat köpa "typ allt"!

Fick afterwork-känsla när jag gick genom stan, det var knökat med folk på uteserveringarna, fint väder och härligt!

2 kommentarer:

  1. Ja nu är det mysigt med alla uteserveringar. De poppar upp hela tiden, nya varje dag.

    LiseLotte

    SvaraRadera
  2. Härligt. Granit är som Radhus-Kajsa kallar det: utopia!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!