onsdag, mars 18, 2009

Max funderar...

Nu vaknar han

Tidigare i veckan lät det så här;

Max - Det är konstigt...när jag gick in och borsta tänderna var klockan 7.30 men så plötsligt var den 7,45!

Jag - ja tiden går fort när man har roligt!

Max - jag hade inte roligt...eller jo, det var roligt!


Snart skall jag iväg på föreläsning med Sanna Hultin från bl.a SVT:s Söderläge, Nils är jättetrött, han har varit förkyld och haft feber idag och Tiger har legat och solat hela dan så han är helt "såsig"

2 kommentarer:

  1. Han verkar ha ordningssinne Max! Önskar min tvååring kunde göra samma uppradning med sina dinosaurier så man slapp trampa på dem hela tiden.

    SvaraRadera
  2. Haha, vilken kille! :D Härligt att du spar citaten. Jag försöker också skriva ner något varje dag som min treåring kläckt ur sig. Det är så roligt att gå tillbaka och se vad de sa för ett halvår sedan! Tycker mycket om bilden också :)

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!