tisdag, november 11, 2008

Det har regnat hela dan...

Al
Regndroppe
Droppe

6 kommentarer:

  1. Riktigt fina bilder! Väntade du länge på att vattendropparna skulle bli tillräckligt stora?
    Snyggt jobbat i alla fall. :)

    SvaraRadera
  2. Nä dom var sådär stora och det glittrade så fint i motljuset i solnedgånget!

    SvaraRadera
  3. Älskar dina droppande foton:-)
    Här har det oxså regndroppat hela dagen lång.. riktigt innesittarväder.
    Ha de gott.. leder dig till min Kafferastblogg.. min skrivarblogg:-)
    Ha de o kopp kopp kaffekopp själv:-)

    SvaraRadera
  4. Åh jag ÄLSKAR droppar! Nej, jag är besatt av bilder på dem. Och att ta bilder. Vackra foton som vanligt!

    SvaraRadera
  5. Vackert! Den första bilden blev min favorit.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!