söndag, juni 03, 2012

Resa till Skåne med KBA trädgårdsvänner

Jag älskar att sätta mig i en buss full av likasinnade och bara köras runt till superinspirerande trädgårdar och miljöer, äta god mat på fina restauranger, fika och lite shopping på det!

Bengtssons trädgård Rolf och Gunilla Bengtssons trädgård utanför Ängelholm, den här trädgården vann förra säsongens trädgårdstoppen! Och fint var det minsann! Köpte snygg keramik av Rolf!

gamla hus detaljer från en trädgård Sen var vi hos Gert-Åke Andersson, även han deltagare i trädgårdstoppen, tyvärr regnade det just när vi kom dit...

skånska landskap rund arild Lunch på Rushållargården i Arild där jag även hann med en promenad ner till stranden.

funkior Sista besöket var hos Lottie Hermansson, stor och spännande trädgård och såklart köpte jag lite pynt och växter!

3 kommentarer:

  1. Det låter som en jättehärlig resa! Den där båten gillar jag verkligen!
    Må så gott!

    SvaraRadera
  2. Underbart! Nåt år ska jag också ner på Trädgårdsrundan... har bara inte blivit än. Tack för bilderna!!

    SvaraRadera
  3. Nä, har du köpt det där fina paret i gungan?
    Den är underbar!

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!