fredag, juni 29, 2012

"English Cottage" - Trädgård i Billdal

billdal

Igår kväll var jag tillsammans med Kungsbacka trädgårdsvänner i en helt ljuvlig trädgård, alla dessa buxboms och ligusterklot gjorde mig alldeles salig, det blommade fint i alla rabatter och i växthuset skulle jag gärna stannat med ett glas vin hela kvällen.

Tänk vad mycket fint det finns bakom häckar och plank som man inte har en aning om, tur då att man har möjlighet att få komma till vissa av trädgårdarna via vår trädgårdsförening.

3 kommentarer:

  1. jaaaaaaaaaaaaa vackert!!! jag försöker introducera vackra ligusterklot på jobbet, men får inget gehör där.... :))))))))
    /Anna E

    SvaraRadera
  2. Åhh vad vackert och vilket LJUS!!!!!

    Hade också gärna suttit där med ett glas vin och bara njutit av allt det vackra

    Kram

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!