söndag, januari 01, 2012

Nyårsafton - Strandpromenad på Draget

Nyårsafton ute på Draget

Vi tog en sväng bort till Draget och busade på stränderna, dimman låg tät och det var frostigt och friskt, Nilse skulle absolut ha en stor gren med sig hem...undrar var han har fått dom idéerna ifrån :-)

Nyårsafton var  rätt lugnt, vi tände brasan och åt god mat sen kollade jag och Max på raketerna vid 12.

Idag har det regnat hela dan så vi har suttit inne mest hela tiden och spelat spel och ätit pizza och bakelser, skönt att det är vardag imorgon igen!

Så har resten av julsakerna plockats bort också, lika kul som det är att pynta, lika skönt är det att plocka bort!

God Fortsättning!

5 kommentarer:

  1. Fint, blir alltid på gott humör av dina bilder! :-)

    SvaraRadera
  2. Åh, suck vad jag blir grön av avund, jag vill också bo nära en sån där fantastisk strand...

    SvaraRadera
  3. Det förstår jag, havet och stränderna är det mest underbara med att bo här, jag tröttnar aldrig!

    Och härligt att du blir glad tinajo :-)

    SvaraRadera
  4. Vill bara tala om att jag är inne och gluttar på din blogg.
    Önskar dig allt gott inför 2012 ♥

    SvaraRadera
  5. Det gör du rätt i Laila!

    Ha det bra!
    /Carina

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!