fredag, januari 20, 2012

Love Bokskogen

xo love bokskog

Vi tog en liten runda, jag och Tiger i vår egen lilla bokskog, ett andningshål mitt upp i allt!

Idag är det väldigt lugnt annars, nästan hela familjen har drabbats av magsjuka och jag känner mig stressad av att sitta syssloslös och trött när det är så vackert väder.

Fick nästan för mig att det var lördag eftersom alla är hemma och blev förvånad över att postbilen kom förbi.

Nu går jag tillbaka till soffan och det nya numret av Lantliv, får väl se om vi orkar fredasmysa senare!

Trevlig helg!

2 kommentarer:

  1. Vet precis vad du menar med frustrationen att sitta/ligga orkeslös. Tror snart laptopen växer fast på min mage (med kudde emellan då, nu när den lille/a där inne inte ska grillas).
    Passar på att konsultera experten på fina PS-kollage... Hur gör du när du ska redigera dina bilder till lika storlek som ovan. Om man under Bildstorlek inte bibehåller proportionerna så blir det ju oftast förvrängt? ...och bibehåller man proportionerna, så blir det ju olika storlekar åt ena hållet. Vilken är den magiska funktionen för att få till lika storlekar utan att knasa till bilden? God bättring till er alla.

    SvaraRadera

Tack snälla för din kommentar...jag blir alltid lika glad!